„Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła”
~ Wisława Szymborksa

Nasze Królestwo Książek to blog stworzony z myślą o dzieleniu się z książkoholikami naszymi wrażeniami po dopiero co przeczytanych dziełach literatury. Znajdziecie tu nie tylko opinie o najnowszych pozycjach prosto z księgarni, ale także o zapomnianych już przez niektórych lekturach. Poza tym nie skupiamy się wyłącznie na jednym gatunku, a czytamy książki z całego zakresu, zatem każdy znajdzie tu coś dla siebie, a być może wyrazi własne zdanie na temat danej twórczości.
21.08.2013
Powitanie
Początki nigdy nie należą do najłatwiejszych, zwłaszcza że pierwszy raz piszemy tego typu blog. Zresztą dość długo nie musieliśmy się zastanawiać, bo decyzja przyszła pod wpływem chwili.
Jak widać, uwielbiamy czytać książki i chcielibyśmy podzielić się z Wami naszymi opiniami, a także być może zachęcić Was do sięgnięcia po niektóre z tytułów, jakie będą tutaj prezentowane. Oczywiście liczymy na to, że również napiszecie kilka słów na temat tego, co tutaj opublikujemy, zwłaszcza jeśli Wy także przeczytaliście którąś z tych książek.
Carax od września będzie zasilać szeregi trzeciogimnazjalistów, a Elly maturzystów – dziwnie pisać nam o sobie w trzeciej osobie… W każdym bądź razie nie mamy pojęcia, jak często będziemy w stanie coś tutaj publikować, ponieważ czeka nas w tym roku dużo nauki, ale postaramy się wywiązać z naszych obowiązków. Pewnie Carax będzie częściej tutaj pisał, ponieważ Elly prowadzi jeszcze cztery inne blogi, więc może się zdarzyć tak, że ciężko będzie się jej wyrobić z czasem. Tymczasem mamy jeszcze kilkanaście dni wakacji, które możemy poświęcić na blogowanie.
Na koniec zapraszamy serdecznie do obserwowania/subskrybowania. Bawcie się dobrze!

Pozdrawiamy
Carax&Elly
-------------------------------------------------------------------------------------------

25 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki. Jak na blogu pojawi się funkcja obserwowania to dajcie znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zajrzenie na naszego bloga. Funkcja obserwowania jest w menu jako subskrybuj. ;)
      Myślisz, że powinnam dodać gadżet do obserwowania?

      Usuń
    2. O już znalazłam. Moim zdaniem powinnaś wyciągnąc je gdzie na wierzch, bo ja bym sama nie zgadła, że jest w zakładce :)
      Bardzo mi się podoba szablon <3

      Usuń
    3. Dzięki wielkie za podpowiedzi. :) Już wyciągnęłam do bocznej kolumny. :)

      Usuń
  2. Sama dzisiaj zaczęłam prowadzić bloga o podobnej tematyce. =) Śmiesznie się składa, bo jako pierwszą ocenę planuję opublikować Naznaczoną, a teraz widzę, że Carax również. :D
    No cóż, nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam powodzenia. Z pewnością będę tu zaglądać i dodam bloga nawet do obserwowanych. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło wiedzieć, że ktoś również zaczyna. :) Muszę przyznać, że faktycznie dość ciekawy zbieg okoliczności, jednak Carax najpierw opublikuje recenzję "Cienia Wiatru". ;)
      Dziękuję Ci bardzo, że zajrzałaś i również życzę powodzenia. Będę do Ciebie na pewno zaglądać. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Blog bardzo dobrze się zapowiada, bo wszystko, co związane z książkami jest dobre. ;D I do tego ta miła dla oka szarość...
    Obserwuję (jako pierwsza, ha!) na Bloglovin i czekam na pierwszą recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że Ci się podoba, już niedługo opublikuję "Cień Wiatru" ;)

      Usuń
    2. Masz rację, wszystko, co związane z książkami, jest dobre, więc tym bardziej mam nadzieję, że nie zawiodę. :)
      Bloglovin? A cóż to?! ;)

      Usuń
    3. Bloglovin.com to taka strona, na której można obserwować blogi. Popularna, praktyczna i fajniejsza od zwykłych ,,Obserwatorów", ale Facebook jest jeszcze lepszy, więc na Bloglovin obserwuję blogi, których autorzy nie założyli stron na fejsie. ;)

      Usuń
    4. Nie wiedziałam o tym. :) Ale dzięki, że mi powiedziałaś.
      Jeśli chodzi o Facebooka, to ja na swoim profilu chyba będę zamieszczać informacje o recenzjach, więc jak coś, to zapraszam: https://www.facebook.com/elly.officialwebsite

      Usuń
  4. W takim razie powodzenia, czekam na pierwszą recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja czekam na to, co napiszecie o Cieniu wiatru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem ciekawa Waszych recenzji. A trafiłam tu całkiem przypadkowo :D Przyznam, że już zapowiada się dość ciekawie :)
    Życzę powodzenia, dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ( też niedawno zaczęłam) ^^
    http://this-is-time-for-a-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za komentarz. Mam nadzieję, że nie zawiedziemy. ;) Ja na pewno do Ciebie zajrzę, tylko jakoś jutro, ponieważ dopiero wróciłam do domu i jestem wykończona.

      Usuń
  7. Obserwuję i czekam na recenzje :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to powodzenia :) Na pewno będę zaglądać. Również w tym roku będę miała dużo nauki - 3 klasa gimnazjum. Boję się, że czasu na czytanie będzie bardzo mało, ale cóż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zapewne dużo ludzi w tym roku czeka dużo nauki, ale jakoś damy radę, prawda, Carax? ;) Lektury też są czasem całkiem niezłe.

      Usuń
  10. Dodaję do obserwowanych i czekam na recenzje. Życzę Wam dużo samozaparcia, weny oraz wolnych chwil, abyście mogli dzielić się z nami swoimi opiniami. :)

    OdpowiedzUsuń

Książkoholicy